EHBO bij evenement

Je bent organisator van een evenement en zoekt EHBO-ers. Dan ben je bij ons aan het goede adres. Onze vereniging bestaat uit vrijwilligers die gediplomeerd zijn volgens de richtlijnen van het Oranje Kruis. Daarnaast beschikken zij over een aantekening EHBDD (EHBO bij drank en drugsincidenten) en Veldnorm.

Wij dragen zorg voor het benodigde materiaal zoals verbandmiddelen, coldpacks, portofoons, meetapparatuur (benodigd bij drank en drugsincidenten) en AED. Ook kan onze mobiele post worden ingezet. Wanneer je hier gebruik van maakt, nemen wij banners mee zodat we makkelijk te vinden zijn op het terrein.

De aanvraag voor dienstverlening dient minimaal 6 weken voor aanvang van het evenement te worden ingediend in verband met het inplannen van vrijwilligers en het indienen van de vergunning.

Aan de dienstverlening zijn kosten verbonden. Vraag hiervoor vrijblijvend een offerte op via het aanvraagformulier evenementen. De coördinator neemt dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

ehbo evenement